Odpowiedzi

2009-12-14T17:13:05+01:00
Moim zdaniem praca powinna byc raczej powolaniem ,poniewaz najczesciej pracujac oddajemy komus jakas przysugle . Zwiazku z tym powinno byc to od serca i z przylozeniem .Ale w jakims sensie praca jest rowniez koniecznoscia ekonomiczna ,bo jest to rowniez obowiazkiem.Co prawda powolanie a koniecznosc to sprzeczne sobie slowa ale jednak moga w jakis sposob byc uzyte w tej samej odpowiedzi...


No i to chyba na tyle;]
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:31:14+01:00
Praca jest w jakimś stopniu koniecznością i powołaniem, ponieważ po gimnazjum wybieramy kierunek (zawód) którego chcemy się uczyć, bo jak wiadomo bez nauki i szkół ciężko prace znaleźć... Jest koniecznością ponieważ trzeba pracować żeby zarabiać pieniądze, które są w centrum naszego życia.... Ale i jednocześnie jest powołaniem bo po to się uczymy zawodu i szkolimy się w jednym zawodzie żeby być jak najlepszym, żeby daną prace jak najlepiej wykonywać.. Jeżeli wykonujemy daną prace starannie, sumiennie i z wielkim zaangażowaniem to więcej firm będzie ci składać propozycje pracy na lepszym stanowisku, a z tym się wiążą lepsze zarobki...
2 5 2