Jakie według ciebie jest zakończenie Małego Księcia. Optymistyczne czy pesymistyczne ? Odp uzasadnij.

Zdanie jest mi potrzebne na jutro ! prosze o szybkie rozwiązanie :) dzieki :) około poł strony mi trzeba !
chodzi tu o smierc Małego Księcia!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-14T17:12:07+01:00
Moim zdaniem zakończenie małego księcia jest optymistyczne, boskończyło się mało realnie, zresztom cała opowieść jest dziwna i nierealna.
2009-12-14T17:11:49+01:00
Zakonczenie "Małego Księcia" według mnie jest zakończeniem optymistycznym.
Co prawda umiera jego ciało, jednak on sam wraca na swoją planetę do ukochanej Róży. Optymizmem napawa nas także fakt iż zdobywszy wiedze na Ziemii przełoży ją na swoje życie, a także będzie szczęliwszy będą przy swoich wulkanach, chroniąc Różę, podziwiając zachody słońca.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:13:24+01:00
Według mnie zakończenie "Małego Księcia" jest optymistyczne, choć można w nim dostrzec nutkę pesymizmu. Możemy mieć nadzieję, że Mały Książę wrócił na swoją planetę i wyznał róży swoje uczucia względem niej. Smutny jest natomiast sam fakt, że Mały Książę umarł i nie do końca wiemy co się z nim stało. Mamy tylko przypuszczenia i nadzieję, że historia zakończyła się z powodzeniem dla chłopca.



Mam nadzieję, że na coś się przyda ;D.
1 5 1