Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:16:14+01:00
1/2 [ jedna druga] - polowa
8: 1/2 = 4
Odp : zostały im 4 jajka .
1 5 1
2009-12-14T17:15:54+01:00
2+6=8
8:1/2=4
odp: zostało im 4 jajka
1 5 1
2009-12-14T17:17:18+01:00
Jesli mam kupila 2 jajka a Jasia 6 to mozna to przedstawic w postaci rownania:
2+6=8 - razem tyle mieli
Zosia zabrala 1/2 jajek czyli mozna to przedstawic tak:
8 : 2 = 4 pozdr
1 5 1