Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:18:11+01:00
Ocet - stan ciekły
srebro - stały
sok pomarańczowy - ciekły
powietrze - gazowy
węgiel kamienny - stały
cyna - stały
złoto - stały
olej słonecznikowy - ciekły
1 4 1
2009-12-14T17:19:02+01:00
Ocet- stan ciekły
srebro- stan stały
sok pomarańczowy- stan ciekły
powietrze- stan gazowy
węgiel kamienny- stan stały
cyna- stan stały
złoto- stan stały
olej słonecznikowy- stan ciekły
1 5 1