Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T17:21:22+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T17:21:43+01:00


Tarnowiec
Województwo podkarpackie
Powiat jasielski
Gmina Tarnowiec
Położenie 49° 45' N
21° 35' E
Ludność
• liczba ludności
1200
Strefa numeracyjna
13
Kod pocztowy 38-204
Tablice rejestracyjne RJS



zajrzyj tu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gmina_Tarnowiec

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tarnowiec

http://www.tarnowiec.eu/strona/