PROSZE O POMOC TYCH KTÓRZY MAJĄ ĆW ŚLADAMI PRZYSZŁOŚCI !!!!

Zeszyt ćw ,, Śladami Przeszłości " - Tekst ( Fragment)
Temat; Podboje Aleskandra Macedońskiego.

Potęga Ateńczyków i sposób w jaki traktowali sprzymierzeńców,przyczyniły się do wybuchu wojny ze ............. Zmagania zakończyły się zwycięstwem ..........
i doprowadziły do upadku świetności Grecji.

Zad 1. Połącz
Zad. 2 Też połączyć.
Zad 2 Uzupełnić Tabele.



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:23:05+01:00
Spartą
sparty
zad1.cheronea z tym czwartym [od gory]
aleksandria1
filip 2
aleksander wielki 5
macedonia 3
zad2..
koinos radził,aby..........
odp.d
armia macedonska odmowila........
odp.a
na pewno dobrze,bo mielismy juz ten temat i mialam 5 ;D
~~~~~~~
tabela :
334 r.p.n.e. tyr frygia egipt
granik
333 r.p.n.e gaza media irak
issos
331 r.p.n.e milet asyria iran
gaudamela halikarnas india pakiston
persepolis partia afganistan
baktra gadrozja turcja
ateny egipt syria
sparta armenia izrael
1 5 1
2009-12-14T17:25:14+01:00
Notatka-
1.Spartą
2.Sparty

Zad.1
Cheronea- 4
Aleksandria- 1
Filip II- 2
A. Wielki- 5
Macedonia- 3
< na bank dobrze, robiliśmy z panią. reszty nie miałam ;d>

1 5 1