Odpowiedzi

2009-12-14T17:22:03+01:00
Negatywne to że nie ma tam zazwyczaj żadnych obiektów rozrywkowych np kin itp, a pozytywne to że nie ma tan spalin i jest spokojniej
1 4 1
2009-12-14T17:22:34+01:00
Pozytywne:
zdrowe powietrze,
swieze i naturalne produkty<bez chemii>
cisza
spokój

negatywne:
brak komunikacji miejskiej
czasem brzydkie zapachy:P


mieszkam na wsi to wiem:P
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:26:29+01:00
Pozytywne:
- cisza
- tańsze ziemie
- brak zakładów przemysłowych
- czyste powietrze
- zdrowsze jedzenie
- mniejsza przestępczość
negatywne:
- trudny dostęp do wodny pitnej
- trudność dostanie dobrej pracy
- brak infrastruktury
- trudny dostęp do mediów
- brak bazy rozrywkowej
- mniejszy poziom edukacji
1 5 1