Odpowiedzi

2009-12-14T17:26:35+01:00
400*15%=60
400+60=460
460*20%=92
460-92=368
2009-12-14T17:28:45+01:00
400zł - cena w kwietniu

400zł + 400zł * 15% = 400zł + 400zł * 0,15 = 400zł + 60zł = 460zł - cena w maju

460 zł - 460zł * 20% = 460 zł - 460 zł * 0,2 = 460zł - 92zł = 368zł - cena we wrześniu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:32:50+01:00
400+15% z 400= 400+ 15/100 *400+ 400+60= 460

460- 20% z 460= 460- 20/100*460= 460- 92=368
odp: 368zł