Odpowiedzi

2009-12-14T17:25:56+01:00
To zalezy co dysocjujesz...
np.zasady

KOH---> <nad strzałką> H20 K<z plusem u gory> + OH z minusem u gory>
czyli produktami jest kation potasu i anion wodorotlenkowy

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:27:58+01:00
Zależy czego... Kwasy i zasady dysocjują inaczej:
kwasy: kationy wodoru i aniony reszty kwasowej
zasady: kationy metalu i aniony wodorotlenkowe
Pozdrawiam:)