Odpowiedzi

2009-12-14T17:30:09+01:00
500 = (140 + x) + x
500 = 140 + 2x
360 = 2x
x = 180 - ilosc pstragow
y = 140 + x = 320 - ilosc karpi

180 * 2/3 = 120 - ilosc niesprzedanych pstragow
320 * 3/4 = 240 - ilsosc niesprzedanych karpi
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:34:08+01:00
X- liczba pstrągów
500= x+(x+140)
500= 2x + 140
360=2x/:2
x=180

180- liczba pstrągów
320- liczba karpi

3/4 z 320
3/4*320= 240- ilość sprzedanych!
320-240=80- ilość niesprzedanych!

2/3 z 180
2/3*180= 120- ilość sprzeadnych!
180-120=60- ilość niesprzeadnych!

odp. zostało 80 karpi i 60 pstrągów, czyli razem 140 sztuk.
40 3 40
2009-12-14T17:34:58+01:00
500 - 140 = 360
360 / 2 = 180
180 + 140 = 320
320 - karpie
180 - pstrągi

320 * 0,75 = 240
180 * 0,7 = 126
500 - (240 + 126) = 134


Odp.: Hodowca nie sprzedał 134 ryb.
19 2 19