Odpowiedzi

2009-12-14T18:30:51+01:00
Zad .3
ziemniak okopowe
owies zboża
kawa używki
burak cukrowy cukrodajne
bawełna włókniste
słonecznik oleiste
goździk przyprawy
pomidor warzywa i owoce

zad. 4
a) Ilość gatunków rolnych przypadająca na 1 mieszkańca w Indiach zmalała w latach 1961-2001
b)
Głowną przyczyna jest rosnąca liczba ludności oraz brak terenów pod umarłych .
c)
W Indiach jest wiele lasów .


POLECAM SIĘ NA PRZYSZŁOŚĆ


Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:46:41+01:00
3
Wenezuela:
~bogate złoża cennych surowców mineralnych
~wydobycie i przetwórstwo ropy naftowej
Argentyna:
~szybko rozwijający się przemysł przetwórczy oraz usługi
~wartość PKB na 1 mieszkańca przekracza 8 ty. dolarów

4
Tabela:
Meksyk---2900--10000-5%-24%--60
Boliwia--500--3000--15%--33--52
Stany zdjednoczone--12300--43000--2%--21--79



Na lekcji robiliśmy więc powinno być ok ;0 ;]