Odpowiedzi

2009-12-14T17:33:13+01:00
4*800=3200

(3200+x):5=960
640+⅕x=960
⅕x=960-640
⅕x=320 |×5
x=320×5
x=1600

Odp. Kucharz zarabia 1600zł.
2009-12-14T17:34:02+01:00
5* 960zł = 4800zł - suma zarobków 4 kelnerów i kucharza
4*800zł = 3200zł - suma zarobków 4 kelnerów
4800zł - 3200zł = 1600zł - zarobek kucharza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:52:29+01:00
5*960 = 4800
4800 - 4*800 = 4800 - 3200 = 1600