Mam do napisania

Opis sytuacji - Pojawienie się ducha Marleya.

( książka K. Dicensa ,, Opowieść wigilijna" )

( nie krótka ani też nie za długa)

NIE Z NETA!!

DAJĘ 50 pkt.

BARDZO PILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( na jutro ;[ )

Z góry dzięki :)

Za najlepszą odpowiedż daje NAJ ;***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:15:10+01:00
Kiedy Scrooge wrócił po pracy do domu siadł przed kominkiem.Nagle pojawił się duch jego dawnego wspólnika,który wcześniej zmarł.Marley ostrzegł go żeby nie był tak okrutny dla swoich pracowników i w ogóle dla wszystkich ludzi bo spotka go taka sama kara jak spotkała Marleya.Mianowicie:będzie odbywał niekończącą się wędrówkę między niebem a ziemią ciągnąc za sobą wszystkie swoje sukcesy,które będą mu ciążyć.Zapowiedział mu również przybycie do Scrooga trzech innych widm:Ducha Dawnych Wigilii Bożego Narodzenia, Duchem Tegorocznej Wigilii Bożego Narodzenia i Ducha Przyszłej Wigilii Bożego Narodzenia(nie jestem pewna co do poprawności tej ostatniej nazwy ;p).

Napisałam sama,ale sprawdź tą ostatnią nazwę bo dawno to czytałam i nie jestem pewna czy tak się właśnie nazywał ;)

Jak coś to Scrooge miał na imię Ebenezer ;)
17 3 17
2009-12-14T18:16:29+01:00
Scrooge był wielkim samotnikiem. gdy pewnego dnia zasiadł przy kominku by zjeść obiad usłyszał głosy. Po chwili przez zamknięte drzwi wpadł duch, owinięty w łańcuchy z kulami u nóg. Nie mogący się połapać w sytuacji Scrooge zwariował nie wiedział kto a raczej co to jest. Już po chwili Marley przestawił mu się. Zdziwienie i strach nie schodziły z twarzy Scrooga. Usłyszawszy historię zląkł się. Wciśnięty w fotel z przerażenia słuchał opowieści ducha. Przebieg sytuacji wieje grozą ale też zadziwia. Nawet taki Scrooga nie chce być okuty łańcuchami i tułać się po świecie szukając zbawienia, dlatego postanawia się zmienić z pomocą zmarłego przyjaciela.

Ps: tam ja powtórzyła słowo "scrooge" bo nie pamiętam jak miał na imię ale ty możesz wstawić tam jego imię.

Myślę że pomogłam. nie jest krótkie ale też nie długie.
9 3 9