Odpowiedzi

2009-12-14T17:30:35+01:00
Takimi tematami mogą być:

- Budowa komputera,
- Szczegółowy opis mechaniki gry, bądź po prostu gry,
- Zastosowania programów (np. VC++),
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:30:54+01:00
1. wynalazki XX wieku
2. Jan Paweł II
3. Fryderyk Chopin- tworczosc:)

nie wiem:) duzoooo mozna by bylo wymyslec.... to zalezy co lubisz...

o muzyce... sporcie.... szkole.... nie wiem
2009-12-14T17:38:21+01:00
Budowa komputera, urządzenia peryferyjne, coś z histori (np. podboje Aleksandra, zjednoczenie Włoch/Niemiec, II WŚ), wirusy komputerowe (rodzaje, jak działają, unikanie, ochrona, zwalczanie, sposoby zabezpieczeń), języki programowania(np. Logo, TurboPascal) (rodzaje, historia), internet (możliwości, usługi, historia, zasada działania).