Odpowiedzi

2009-12-14T17:32:01+01:00
Być w siódmym niebie to znaczy czuć euforię i radość, być niewiarygodnie szczęśliwym.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:34:20+01:00
Eloo :P

w 7 niebie - uwazam ze to dosc popularne stwierdzenie.
wedlog mnie oznacza to ze ktos czuje sie wspaniale, cusownie, wysmienicie, niepowtarzalnie itp. W 7 niebie mozna byc w chwili np. jakiegos wydarzenia bardzo przyjemnego dla nas (male dziecko przychodzi na swiat, jego matka jest bardzo uszczesliwiona). ja jako uzennica kraze w 7 niebie gdy dostane bardzo dobra ocene.

em ' koniec :P
1 5 1