Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:33:49+01:00
Antek pod wpływem brawury zaczął przyspieszać, jadąc samochodem.
Marysia zuchwale pyskowała do rodziców.
1 5 1
2009-12-14T17:36:18+01:00
Dokonała się kradzieży zuchwałej.

Życie to odpowiedzialność, a nie brawura.

1 5 1
2009-12-14T17:36:12+01:00
Mam takiego kolege w klasie który sądzi, że odwaga na pokaz jest godna szacunku.
[brawura]


Pan od polskiego stwierdził, że jestem zuchwała.

1 5 1