Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:36:55+01:00
1i linie telefoniczne , tory kolejowe
3 termometr , tory kolejowe
2 topnienie lodu parowanie wody skraplanie pary wodniej
1 5 1
2009-12-14T21:54:34+01:00
1) Ciałą stałę rozszerzają się, ponieważ wraz z dostarczeniem energi wydużają się wiązania wewnątrz ich struktury
2)Zamarzanie lodu, rozsadzanie skał przez lód, wydłużanie drutów/toró
3) Termometry, bimetale (np. jako włączniki w czajnikach elektrycznych), zawory bezpieczeństwa
1 1 1