1 Podajcie nazwę i współrzędne najdalej wysuniętego na północ miejsca Australii
2 Jakie to miasto? (patrz: wyżej)
3 Zapiszcie nazwę wyspy, na której położone jest to miasto
4 Nazwa kanału łączącego Morze Czerwone z M. Śródziemnym
5 Współrzędne Barcelony
6 Państwo na obszarze którego leży Barcelona
7 Stolica tego państwa
8 Cieśnina łącząca M. Śródziemne z O. Atlantyckim
9 Współrzędne Lizbony

PLSSS Potrzebuje na jutro pierwsza i DOBRA odpowiedź na WSZYSTKIE pytania będzie najlepszą


3

Odpowiedzi

2009-12-14T17:43:09+01:00
1 półwysep jork
2
3 torres strait
4 kanał sueski
5 41:25:00 °N 002:10:00 °E
6 hiszpania
7 madryt
8 cieśnina giblatarska
9 38:44 °N 9:08 °W

licze na naj
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:46:14+01:00
1. Niestety nie wiem <nie rozumiem pytania>
2. -II-II-II-II-II-II-II-II-II
3. Torres Strait
4. Jest to kanał Sueski
5. 41 25'N, 2 10'
6. Hiszpania
7. Madryt
8. Cieśnina Gibraltarska
9. 38°42'N, 9°5'W
5 3 5
2009-12-14T18:33:02+01:00
1. Przylądek Jork; 10°41'S; 142°32'E
3. Torres Strait
4. Kan. Sueski
5. 41°24′ N; 2°10′ E
6. Hiszpania
7. Madryt
8. Cieśnina Gibraltarska
9. 38° 42&#39; N; 9° 11&#39; W
2 5 2