Odpowiedzi

2009-12-14T17:39:08+01:00
Lista utworów:
Psalm 1 - Szczęśliwy, który nie był między złem w radzie (Mikołaj Gomółka)
Psalm 2 - Co za przyczyna tego zamieszania? (Mikołaj Gomółka)
Psalm 3 - Mocny Boże, jakóż ich wiele powstało! (Mikołaj Gomółka)
Psalm 4 - Wzywam Cię, Boże, świadku mojej niewinności (Mikołaj Gomółka)
Psalm 5 - Przypuść, Panie, w uszy swoje (Mikołaj Gomółka)
Psalm 6 - Czasu gniewu i czasu swej zapalczywości (Mikołaj Gomółka)
Psalm 7 - W Tobie ja samym, Panie, człowiek smutny (Mikołaj Gomółka)
Psalm 8 - Wszechmocny Panie, wiekuisty Boże (Mikołaj Gomółka)
Psalm 9 - Ciebie będę, Boże prawy (Mikołaj Gomółka)
Psalm 10 - Czemuś, Panie, odstąpił? (Mikołaj Gomółka)
Psalm 11 - Panu ja ufam, a wy mówicie: Między góry (Mikołaj Gomółka)
Psalm 12 - Zachowaj mię, o sprawco niebieskiego domu (Mikołaj Gomółka)
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • bar
  • Początkujący
2009-12-14T17:39:41+01:00
To są jego utwory spisz je:

-Psalm 1 "Szcześliwy, który nie był miedzy złemi w radzie"
-Psalm 3 "Mocny Boże, jakóż ich wiele powstało"
-Psalm 11 "Panu ja ufam, a wy mówicie: Miedzy góry"
-Psalm 20 "Wsiadaj z dobrym sercem, o królu cnotliwy"
-Psalm 25 "Do Ciebie, Panie, wzdycha serce moje"
-Psalm 29 "Nieście chwałę, mocarze, Panu mocniejszemu"
-Psalm 35 "Obrońca wieczny ludzi utrapionych"
-Psalm 40 "Czekałem z cierpliwością, a Pan mię obaczył"
-Psalm 45 "Serce mi każe śpiewać Panu swemu"
-Psalm 47 "Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie"
-Psalm 49 "Słuchaj, co żywo! Wszytki ziemskie kraje"
-Psalm 64 "Boże litościwy"
-Psalm 70 "Boże wiecznej mocy"
-Psalm 75 "Ciebie my wiecznie wyznawać będziemy"
-Psalm 77 "Pana ja wzywać będę, dokądem żywy"
-Psalm 81 "Radujcie się Bogu nawysszemu"
-Psalm 96 "Zacznicie nową możnemu"
-Psalm 97 "Pan nasz, Bóg nasz panuje"
-Psalm 98 "Nowy monarsze możnemu"
-Psalm 108 "Ochotną myśl, ochotne serce w sobie czuję"
-Psalm 137 "Siedząc po niskich brzegach babilońskiej wody"
-Psalm 146 "Tobie, nieśmiertelny Panie"
-Psalm 149 "Panu swemu dajmy cześć rymy nowemi"
-Psalm 150 "Chwalcie Pana z Jego świątobliwości"
6 3 6