Odpowiedzi

2009-12-14T17:38:13+01:00
Wartosc bezwzgledna jest zawsze wieksza lub rowna od zera. Jako ze -1 jest mniejsze od zera a większe od podanej wartosci bezwglednej to rownanie jest sprzeczne :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:50:30+01:00
Jezeli cos wsadzimy w wartosc bezwzgledna i chemy to z niej wyciagnac to tak samo jak w poprzednim dopuki jest dodatnie to nic sie nie dzieje
natomiast jesli jest ujemne do zmieniamy znak
i tak dla zobrazowania
|4|=4
|2|=2
|-2|=2 !
|-1000000|=1000000

jak widzisz cokolwiek nie wyciagamy z wartosci bezwzglednej zawsze jest >0
a minus jedyna jest mniejsza od zera!
wiec wartosc bezwzgledna z czegokolwiek nie moze byc nigdy od -1 mniejsza!