Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:40:41+01:00
A) 2/1
b) -4/1
c) 3/5
d) -4 i 4/5
e) -2 i 2/3
f) 0
g) -1/1
h) 1/4
2 5 2
2009-12-14T17:40:49+01:00
A) 2= 2/1
b) -4= -4/1
c) 0,6= 3/5
d)-4,8= -24/5
e)-2 6/9= -8/3
f) 0= 0
g) -1= -1/1
h) 0,25= 1/4
4 5 4
2009-12-14T17:44:34+01:00
A) 2 = dwie pierwsze
b) -4 = - cztery pierwsze
c) 0,6 = trzy piąte
d) -4,8 = - sześć piątych
e) -2 6/9 = - osiem trzecich
f) 0 = zero przez jeden
g) -1 = -jedna przez jeden
h) 0,24 = ¼
3 5 3