Odpowiedzi

2009-12-14T17:45:37+01:00
Sprawiedliwie, miłosiernie i tak by samemu dobrze czuć się z własnymi przekonaniami. W przeciwnym wypadku to nie ma sensu.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:49:38+01:00
Aby inni nie dostrzegali w nas ludożerców powinniśmy postępować:
odpowiedzialnie,uczciwie, powinniśmy pomagać innym, wspierać ich w trudnych sytuacjach,
nie powinniśmy ich obgadywać, szantażować, odpychać od siebie.
Moim zdaniem tak to powinno wyglądać...
;)
19 4 19
2009-12-14T17:53:04+01:00
Aby inni nie dostrzegali w nas ludożerców trzeba byc miłym, szanowac się nawzajem, nie wyzywać się. Trzeba być dobrym człowiekiem, uczciwym , kochającym .
11 3 11