Mam jutro kartkówki z matmy :/

możecie mi wypisać wszystkie jednostki i kwadratowe też

np.

1cm = 0,01 m
1cm<kwadratowy> = 100mm <kwadratowym>

i więcej tym lepsza odpowiedź

nie wiem ? niebież się za to !!

1 cm - mm?

1cm - m ?

1cm - km ?

decymetry kilometry ary i tp

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:46:57+01:00
1mm = 0,1 cm
1mm = 0,001 m
1cm = 10mm
1cm = 0,01m
1dm = 10cm
1dm = 0,1m
1m = 100cm
1m 0,001 km
1 km = 1000m
1 ar = 100 m/2
1 ha = 100 ar
1ha = 10000m/2
1 5 1
2009-12-14T17:50:15+01:00
1cm2 = 0,0001 m2
1 cm 2 = 0,000001 Ar
1 cm2 = 0,00000001 Hektara
1cm = 10 mm
1 cm = 0,01m
1cm= 0.00001 km