Odpowiedzi

2009-12-14T17:46:09+01:00
1. Mam pięciuset znajomych na nk. (tudzież gdziekolwiek)
2. W mojej szkole jest siedmiuset uczniów.
3. Na uniwersytecie uczy się ośmiuset studentów.
4. Znam odpowiedzi na dziewięćset pytań.
5. W dużej firmie pracuje dziewięciuset pracowników.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:47:17+01:00
Do mojej szkoły chodzi pięciuset uczniów.
W Polsce pracuje ok. siedmiuset nauczycieli.
Na całym świecie jest ok. ośmiuset aktorów.
Przez ostatnie dwa lata przeczytałem ok. dziewięćset książek.
Mam na naszej-klasie dziewięćuset znajomych.
:D
2 4 2
2009-12-14T17:49:50+01:00
Pięciuset mężczyzn przyszło na dzisiejszy mecz.
Siedmiuset ludzi jest na imprezie.
Ośmiuset chłopaków było w Barze na 18.
Dziewięćset komórek widziałem/am w komisie.
Dziewięciuset zeszytów dzisiaj wyprodukowano.


/Pozdrawiam :)
2 3 2