Odpowiedzi

2009-12-14T17:44:58+01:00
Nie przeklinać na innych. Uczuć się i mieć większe doświadczenie.
1 4 1
2009-12-14T17:44:37+01:00
Sprzątać, codzić do kościoła i spowiedzi, modlić się, nie przeklinać, nie bić, itp
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:45:58+01:00
Sprzątać pokój, pomagać mamie lub tacie, słuchać uważnie nauczycielki, wychodzić z psem, pomagać ludziom, nie śmiać się z niepełnosprawnych.

Za coś takiego dostałem 6

Pozdrawiam
1 4 1