Odpowiedzi

2009-09-09T00:09:44+02:00
19,30 g/cm³

a więc zaczne od zamiany cm³ na m³

m³ = 1000 000cm³

teraz gramy na kg

kg = 1000g

a teraz wystarczy podstawić

19300 * kg/m³
albo
19,30 * 1000kg/m³

...a wszystko można wziąść na logike, ja sam bardzo rzadko używam wzorów bo wole napisać swój który doskonale rozumiem i jest mi łatwiej nim manipulować

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T00:21:10+02:00
Najlepiej przeliczyć osobno gramy na kilogramy i osobno centymetry na metry i centymetry sześcienne na metry sześcienne:
1g = 0,001 kg
1cm³ = 1cm * 1cm * 1cm
1 cm = 0,01 m
1cm³ = 0,01 m * 0,01 m * 0,01 m= 0,000001 m³
19,3g/cm³ = 19,3 * (0,001 kg / 0,000001 m³) = 19,3 * 1000 kg/m³ = 19300 kg/m³