Odpowiedzi

2009-12-14T17:46:20+01:00
Robić wiecej dobrych uczynków tj pomagać innym dzielić sie itp
nie kłamać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:47:29+01:00
Lepszym człowiekiem mogę sie stać, by nie podnosić głosu na rodziców, nie kłucić sie z rodzeństwem, chodzić do kościoła czy też dobrze sie uczyć. Te walory nam w tym pomogą
2009-12-14T17:49:00+01:00
Żeby być lepszym człowiekiem bądź dla innych miły i przyjazny oraz pomagajcy
1 4 1