Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:46:03+01:00
Bajki krasickiego sa nadal aktualne,gdyz ludize posiadaja te same wady,a nawet zaczynaja wymyslac coraz to nowsze,wrecz gorsze.nie zwracaja uwagi na innych za bardzo przejmuja sie pieniedzmi czy kariera a czasem sa po prostu falszywi.krasicki swietnie wiedzial o tym ze jego bajki beda mialy aktualne znaczenie przez bardzo dlugi czas juz je piszac.
7 3 7
2009-12-14T17:46:17+01:00
Bajki Krasickiego są nadal aktualne, ponieważ ich morały mają odzwierciedlenie w dzisiejszych czasach.
3 3 3