Przetłumacz na jęz. niemiecki :) ;


latem duzo pływam

jesienia jeżdze na rowerze

w grudniu urządzamy wycieczkę

wiosną on gra w piłkę nożną

ty bwisz sie w ogrodzie w maju

w styczniu wy lepicie bałwana

wiosną zrywam kwiaty

Pilnie potrzebuje pomocy bo to na jutro :)
z góry dziękuję :***

2

Odpowiedzi

2009-12-14T17:53:09+01:00
1.Ich schwime viel Sommer.
2.Ich Radfahre Herbst.
4.Er spiele Futball (wiosna).

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:55:06+01:00
Im Sommer schwimme ich viel
im Herbst fahrt Rad
im Dezember veranstalten wir einen Ausflug
im Frühling Fußball spielen er
du spielst im Mai in einem Garten
im Januar einen Schneemann bauen ihr
im Frühling pflücke ich Blumen