Musz napisać min 10 zdań o swoim przyjacielu. Ze jest np> mily uprzejmy, zawsze moge na niego liczyć, wysportowany itd. Bardzo prosze o jak najszybszą odpowiedz proponuje za to zadanie chyba najwiecej punktow ktore moze dac poczatkujacy. Zadanie to jest dla klasy II gimnazjum PROSZE O ODPOWIEDZI

3

Odpowiedzi

2009-12-14T18:01:45+01:00
Mein bester freund heißt ... Moj najlepszy przyjaciel nazywa się...
Er ist älter als ich. On jest starszy ode mnie. Gdy będziesz pisać o przyjaciołce zamień er na sie ;d
Er hat blondes haar und blaue Augen. On ma blond włosy i niebieskie oczy.
... ist ein guter Schüler. ... jest dobrym uczniem.
Er ist sympathisch. On jest sympatyczny.

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T18:05:21+01:00
Mein Freund ist dein bester Freund in der Welt. - Mój przyjaciel jest najlepszym kumplem na świecie.

Ich habe noch nie so ein netter und höflicher Kerl. -Jeszcze nigdy nie spotkałem takiego miłego i uprzejmego chłopaka.

Wenn Sie Probleme haben, können Sie immer auf ihn zählen. - Jeżeli mam kłopoty, to zawsze mogę na niego liczyć.

Mein Freund, den ersten Platz bei den Olympischen Sportarten. Es ist sehr sportlich. - Mój przyjaciel zajmuje pierwsze miejsca w olimpiadach sportowych. Jest bardzo wysportowany.

Ist immer die beste Bewertung in der Klasse und wahrscheinlich nie 1 - Ma zawsze najlepsze oceny w klasie i chyba nigdy nie dostał 1.

Wenn ich schlechte Noten bekommen, er kommt immer um mich zu trösten. - Kiedy dostanę żłą ocenę, to on zawsze przyjdzie mnie pocieszyć.

Immer wenn ich in Not bin, wird er der erste, der wird mich trösten. - Zawsze gdy jestem w potrzebie, on będzie pierwszy który mnie będzie pocieszał.

Mein Freund ist so schön, dass alle Mädchen on fliegen - Mój przyjaciel jest taki przystojny, że wszystkie dziewczyny na niego lecą.


sorka więcej pomysłów nie miałam. mam nadzieję że z pomocą innych rozwiążesz dobrze te zadanie.
pozdrawiam:)


2 5 2
2009-12-14T19:27:25+01:00
Mój przyjaciel ma na imię Markus. Chodzi ze mną do klasy. Jest miły, uprzejmy, zawsze pomoże. Zawsze mogę na niego liczyć. Jest bardzo wysportowany. Zawsze po szkole idziemy grać w koszykówkę. Jego hobby to muzyka , taniec i sport. W wolnym czasie słucha muzyki. Często
czyta komiksy. Często na lekcjach rysuje i pisze historyjki. Jest naprawdę dobrym przyjacielem. Zawsze chciałam mieć takiego przyjaciela.

Mein Freund hat auf dem Vornamen Markus. Er geht mit mir in die Klasse. Er ist nett, freundlich, er immer wird helfen. Ich immer kann auf ihm zählen. Er ist sehr sportlich. Wir immer gehen nach der Schule in dem Basketball spielen. Sein ein Hobby das eine Musik , Tanz und Sport. Es hört in der Muße einer Musik. Oft
er liest Comics. Er oft auf den Lektionen zeichnet und schreibt ein Geschichtchen. Es ist ein wirklich guter Freund. Ich immer wollte solch Freund haben.
1 5 1