Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:53:49+01:00
Struktura władzy w kościele jest następująca :
papież, arcybiskupi, biskupi, księża (siostry zakonne), klerycy. Nazywa się to hierarchią. Stanowiska, które pełnią kapłani mają pewną zależność. Im wyższy stopień 'władzy' tym więcej obowiązków i mniej osób sprawiających tę posadę.
1 5 1
2009-12-14T23:30:39+01:00
- papież
- metropolita - biskup
- kardynał
- arcybiskup
- biskup
- dziekan
- proboszcz
- wikary
- kapłan
- diakon
- kleryk