Odpowiedzi

2009-12-14T17:56:26+01:00
Królowa Elżbieta II; państwo na wyspie; The London Eye; czerwone autobusy; ruch lewostronny; Tower Bridge; stadion Wembley; korty tenisowe Wimbledon; Tamiza; Big Ben
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:56:42+01:00
Big Ben
królowa Elżbieta II
autobusy piętrowe czerwone
ruch lewostronny
guards czyli strażnicy stojący przy zamku w wielkich futrzanych czapach
spice girls, queen, The Beatles
czerwone budki telefoniczne
bobby czyli policjant w charakterystycznym nocniku na głowie :)
Metro (tube, underground,subway)
Black cab czyli czarne taksówki
Skrzynki na listy ( czerwone) stojące na ulicach
London bridge czyli most londyński
London Eye
Buckingham Palace
Hyde Park
Twierdza Tower of London
2009-12-14T17:58:23+01:00
-róża
-Big Ben
- butki telefoniczne
-autobusy piętrowe
-pałac Buckigam . nie wiem jak się pisze .
- pub
-minispódniczka
- parki
- trzy lwy
- flaga
pozdrawiam.