Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:54:24+01:00
Jasnogórska można Pani ; Cześć Maryi;Bogurodzica,Dziewica;Matko,Królowo,Nadziejo;Matko Najświętsza
2009-12-14T17:57:51+01:00
Bogurodzica
Cześć Maryi
Do Twej dążymy kaplicy
Matka Boża z Betlejem
O Maryjo bez grzechu poczęta
Serdeczna Matko
Witaj Królowo
Zdrowaś Maryjo
2009-12-14T17:57:50+01:00
MARYJO KRÓLOWO POLSKI
BOGA RODZICO
JEST ZAKĄTEK NA TEJ ZIEMI
JUŻ OD RANA ROZŚPIEWANA
MATKO NAJŚWIĘTSZA DO SERCA TWEGO
KRÓLOWEJ ANIELSKIEJ ŚPIEWAJMY
ZAPADA ZMROK