Odpowiedzi

2009-12-14T17:56:03+01:00
Jest miła atmosfera
staramy sie jak najwięcej czasu spędzać wspólnie
mówimy o swoich problemach i próbujemy je rozwiązywać
mamy do siebie zaufanie i darzymy sie szacunkiem
2009-12-14T17:57:33+01:00
Nie kłócimy się.
Jest zawsze zgoda.
Nikt nie przeklina.
Każdy dobrze się zachowuje
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:59:12+01:00
Relacje w mojej rodzine są bardzo dobre. Magiczna atmosfera zawsze w nim panuje. Mój dom jest wyjątkowy i świetnie dogaduje się z rodziną. Pomagamy sobie w trudnych chwlach i dyskutujemy o różnych ważnych sytuacjach. Nawzajem się kochamy i obsypujemy różnymi prezentami.