Odpowiedzi

2009-12-14T17:57:44+01:00
Dobrze widzi się tylko sercem bo ono widzi to co niedostrzegalne dla oczu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:03:48+01:00
W tej sentencji chodzi o to, że poznając się na ludziach dostrzegamy ich dobro poprzez pomoc jaką nam oferują, albo przynajmniej bardzo starają się nam pomóc w trudnych dla nas chwilach życiowych.To co najważniejsze i najpiękniejsze w człowieku nie widzimy poprzez ich ubiór i pieniądze, lecz poprzez to jacy dla nas są kochają nas, wspierają, potrafią podnieść nas na duchu i rozmawiają wtedy kiedy ich potrzebujemy.
Dlatego każdy powinien pomagać, a wtedy inni będą pomagali nam. ;***