Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T13:53:41+02:00
Liczba wszystkich k-wyrazowych wariacji z powtórzeniami zbioru n-elementowego jest równa j/n: n= 24 ; k = 4

k
V = 24 ^ 4 = 331776 (tablic rejestr.)
n
2009-09-09T14:09:18+02:00
Zakladam, ze na tablicy sa 3 litery wybrane z 24 i 4 cyfry wybrane z 10
Variacje z powtorzeniami
N1=V³₂₄=24³=13824
N2=V⁴₁₀=10⁴=10000
N=N1*N2=138240000

UWAGA
rozwiazanie sluszne gdy sa zgrupowane litery i cyfry
NP. KRA7891

Pozdrawiam

Hans