Odpowiedzi

2009-12-14T17:58:03+01:00
-odwaga : wyprawa na cmentarz o północy , w celu pozbycia się kurzajek.

-spryt : gdy ciocia Polly przyłapała go na podjadaniu konfitur ze spiżarni. Pierwszy jego odruch to zaprzeczanie wszystkiemu.

-lojalność: gdy wraz ze swoim towarzyszem znalazł skarb tak jak obiecał na początku , podzielił się majątkiem z Huckiem.

- bujna wyobraźnia : uciekając z domu wraz ze swoimi kolegami wymyślił zabawę w piratów. W swoim miasteczku organizował walki i bitwy , którymi dowodził. Wcielał się często w swojego literackiego bohatera Robin Hooda.

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:13:55+01:00
Odwaga-Uratował Becky
Ziwnnosc-Ucieczka
1 1 1