Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:00:53+01:00
1.wykonuje prace poprzez naprzemienne skurcze i rozkurcze komór i przedsionków
2.pompuje krew do naczyń
2 3 2
2009-12-14T18:01:57+01:00
Pompowanie krwi do naczyn
kurczenie i rozkurczenia miesni sercowych
2009-12-14T18:01:10+01:00
- jest pompą wprawiającą krew w ruch
-dzięki niemu jest możliwe życie
-składa się z dwóch komór i dwóch przedsionków
- w nim znajduje się płyn chroniący przed uszkodzeniami serca podczas jego pracy
-zbudowane z tkanki mięśniowej
1 5 1