Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:40:31+01:00
1.Opowiedz ja to się stało? Masz spore rodzeństwo, a wykształciłeś w sobie tak bystry umysł.
2.czy twoje zdolnosci detektywistyczne pomagają ci w zyciu codziennym ?
3.Rozwiązywanie zagadek sprawia ci przyjemnosc ?
4.czy przyjaciele często proszą cię o pomoc ?
5.Czy rozwiązanie jakiejś zagadki detektywistycznej przeszkodziło ci w życiu codzienym ?
6.Jak pogodziłeś nauke , obowiązki i rozwiązywanie zagadek ?
2009-12-14T18:41:35+01:00
1.Co skłoniło Cie do wyjazdu z profesorem ?
2.Jak odgadłeś uczniów których wybrał profesor ? (początek książki)
3.Kto uratował cię z rąk bandytów ?
4.Gdzie znalazłeś skarb ?
5.Jak odkryłeś kto z rodzeństwa zjadł twoje lody ?
6.Jak odkryłeś fałszywego malarza ?
2009-12-14T18:57:10+01:00
Kim byli twoi rodzice ?
Czy masz rodzeństwo?
Jak udało ci się rozszyfrować zagadkę profesora Gąsowskiego?