Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:01:10+01:00
Moim hobby jest taniec.Uwazam ze jest to bardzo ciekawa dziedzina sportu.W przyszlosci chcialabym zostac tancerka gdyz uwielbiam to robic.Tanic jest swietnym lekarstwem na nude i osamotnienie.Mysle ze warto tanczyc-chocby dla samego siebie...

:)

My hobby is dance.I think it is very interesting field sport.In the future I wil be a dancer because I love do that.Dance is a great cure for bored and lonely.I think it's great dancing-even for ourselves.

sorki za pomylke nie zauwazylam z jakiego przedmiotu :)
1 5 1
2009-12-14T18:03:27+01:00
Moją ambicją życiową jest zostanie sławną tancerką. Myślę, że gdy mi się uda nie będę tylko sławna, ale także popularna, a przede wsystkim będę miała satysfakcję z tego, że wytrwale dążyłam do celu. Większość zaroionych pięniędzy będę chciała przeznaczyć na biednych i potrzebujących. Mam nadzieję, że uda mi się spełnić moje marzenie.
1 5 1
  • x3r0
  • Rozwiązujący
2009-12-14T19:19:27+01:00
I like dancing. It's my hobby. I like to move my body. Specally I like hip hop. It's really intresting and healthly.
1 1 1