Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:04:56+01:00
1. zdrowa dieta
2. uprawianie sportu
3. nie palenie
4. nie jeść za dużo rzeczy tłustych
5. utrzymanie prawidłowej wagi ciała
1 5 1
2009-12-14T18:11:37+01:00
Wysiłek fizyczny taki jak bieganie itp zapobiega choroby krążenia
prawidłowe odżywianie zdrowa i mało tłuszczowa żywność
Najlepiej nie palić ponieważ tytoń zwiększa ryzyko choroby
Nie dopuszczać do nadwagi
Mierzyc i leczyc cienienie
1 5 1