Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:04:41+01:00
17014 : 47 = 362
76220 : 206 = 370
41591 : 199 = 209
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T18:09:22+01:00
3622
________
17014 : 47
- 141
_____
291
- 188
_____
1034
- 1034
______
0


370
_____
76220 : 206
-618
____
1442
1442
_____
0




209
_____
41591 : 199
-398
___
1791
-1791
_______
0
2 5 2
2009-12-14T18:33:51+01:00
362
17014:47
- 141
= 291
- 282
= 94
- 94
= 0

Wynik 1st to 362! (metoda na piechotę pod kreską :))