Odpowiedzi

2009-12-14T18:03:36+01:00
40 % z 200 cm
to
0,4*200 = 80

200 - (80+50) = 200 - 130 = 70 (cm)

Odp. Trzecia część listewki ma 70 cm.
4 4 4
2009-12-14T18:05:21+01:00
2m=200cm
40%=0.4
0.4*200cm=80cm - pierwsza część
50cm - druga część
200cm-80cm-50cm=70cm - trzecia część
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:05:55+01:00
Dane:
1 listwa - 40 % całości
2 listwa - 50 cm
3 listwa - reszta

całośc - 200 cm

Rozwiązanie :
200 x 0,4 = 80 cm
80 cm + 50 cm = 130 cm
200cm - 130 cm = 70 cm

Odpowiedź: Trzecia listwa ma długośc 70 cm.
6 2 6