Odpowiedzi

2009-12-14T18:03:33+01:00
Klikasz na wiersz prawym przyciskiem, i masz "usuń wiersz"
11 2 11
2009-12-14T18:05:36+01:00
Strzałką którą masz nad enterem


licze na naj
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:06:47+01:00
Za pomocą klawisza [BACKSPACE] lub klawisza [DELETE].
Aby to wykonać ustaw kursor po wierszu ( w przypadku klawisza [BACKSPACE]) lub przed wierszem( w przypadku klawisza [DELETE])
13 4 13