Odpowiedzi

2009-12-14T18:05:47+01:00
To nam mówi że w tych czasach trudno znaleźć prace i trudno żyć bo bez pracy nie ma pieniędzy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:08:07+01:00
Uważam, że dzisiejszym ludziom żyje się o wiele trudniej niż tym starszym pokoleniom. Co z tego, że technika idzie w górę skoro stać na nią tylko tych zakłamanych i niesprawieldliwych? W dawnych czasach nie było tyle złych osób. Każdy był gotowy sobie pomóc. A jak jest teraz? Wystarczy spojerzeć na ulicę...
1 1 1
2009-12-14T21:53:59+01:00
Żyjemy w ciężkich czasach- żyjemy w trudnych czasach, ciężko żyć bez pieniędzy a pracę jest bardzo ciężko zdobyć. W dawniejszych czasach było łatwiej żyć dlatego, że ludzie byli inni, byli mili i pomagali sobie nawzajem. a teraz każdy patrzy na siebie i nie obchodzi go co się dzieje z innymi. Towary są coraz droższe i mniej ludzi jest stać na wyżywienie całej rodziny.
1 5 1