Odpowiedzi

2009-09-09T14:52:43+02:00
Określ liczbę,rodzaj,osobe,czas,strone,tryb

piszę-liczba pojedyncza, (rodzaju nie określamy w czasie teraźniejszym), osoba pierwsza, czas teraźniejszy, strona czynna, tryb orzekający-niedokonany

zrobiliśmy-liczba mnoga, rodzaj męskoosobowy, osoba pierwsza, czas przeszły, strona czynna, tryb orzekający

wymyśliliśmy-liczba mnoga, rodzaj męskoosobowy, osoba pierwsza, czas przeszły, strona czynna, tryb orzekający
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T15:09:15+02:00
Piszę- l. p., os. 1, czas teraźniejszy, strona czynna, tryb niedokonany

zrobiliśmy- l. mn., rodzaj męskoosobowy, os. 1, czas przeszły, strona czynna, tryb dokonany

wymyśliliśmy- l. mn., rodzaj męskoosobowy, os. 1., czas przeszły, strona czynna, tryb dokonany