Odpowiedzi

2009-09-09T14:45:15+02:00
DZIAŁY BIOLOGII

1. BOTANIKA
2. ZOOLOGIA
3. BIOCHEMIA
4. ANTROPOLOGIA
5. MIKROBIOLOGIA
6. BIOLOGIA MOLEKULARNA
7. BIOFIZYKA
8. BIONIKA
9. BIOCYBERNETYKA
10. EKOLOGIA
16 3 16
2009-09-09T15:10:11+02:00
-Botanika jest jedną z dyscyplin nauk biologicznych zajmującą się roślinami.
-Zoologia to zespół nauk, których przedmiotem badań są organizmy zwierzęce.
-Biochemia (chemia fizjologiczna), to nauka o budowie chemicznej organizmów żywych i przebiegających w nich procesach chemicznych i energetycznych.
-Antropologia jest to nauka o rozwoju rodowym człowieka, o zmienności jego cech fizycznych w czasie i przestrzeni (w tym także o zróżnicowaniu rasowym).
-Mikrobiologia w szerszym znaczeniu zajmuje się badaniem wszystkich drobnoustrojów (w tym znaczeniu obejmuje bakteriologię, wirusologię, protozoologię i częściowo alergologię, mikologię i immunologię), w ściślejszym znaczeniu - tylko badaniem bakterii i wirusów.
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T16:03:59+02:00
Działy biologi to :
1,BOTANIKA
2,ZOOLOGIA
3,BIOCHEMIA
4,MIKROBIOLOGIA
5,ANTROBIOLOGIA
6,BIOFIZYKA
7,BIOLOGIA MOLEKULARNA
8,BIONIKA
9,EKOLOGIA
10,BIOCYBERNETYKA


JEŚLI CHCESZ TEZ OPISY DZIAŁÓW NAPISZ MI NA gg 4932965

pozdrawiam ^^
17 3 17