Pomożecie..? (Taka , idiotyczna tabela o miarach kątów)
równo ramienny (alfa)- kąt przy podstawie 55 (beta) ... (gama) ...
równo ramienny (alfa)- ... (beta) ... (gama) kąt przy wierzchołku 55
równoboczny ... ... ...
prostokątny 55 ... ...
prostokątny równoramienny ... ... ...
równoramienny rozwartokątny ... ... ...
równoramienny ostrokątny ... ... ...
różnoboczny ostrokątny ... ... ...
różnoboczny ostrokątny ... ... ...
różnoboczny rozwartokątny ... ... ...
prostokątny różnoramienny ... ... ...




Pomozecie... plis..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:18:34+01:00
Równo ramienny (alfa)- kąt przy podstawie 55 (beta) 55 (gama) 180-(55+55)=70
równo ramienny (alfa)- (180-55)podzielić na 2 = 62,5 (beta) 62,5 (gama) kąt przy wierzchołku 55
równoboczny 180/3=60 każdy
prostokątny 55; 90; 180-(55+90)=180-145=35
prostokątny równoramienny 90; (180-90)/2=45; 45

Tutaj to przykłady obojętnie jakie ? Jak tak to ...
równoramienny rozwartokątny 100; 40, 40
równoramienny ostrokątny 40; 70; 70
różnoboczny ostrokątny 50, 60; 70
różnoboczny rozwartokątny 110; 20; 50
prostokątny różnoramienny 90; 30; 60

Trójkąt ma 180 stopni nie 160 jak napisała koleżanka na dole ;]
Mam dobrze na 99,9% ;p ;]
2009-12-14T18:22:52+01:00
Równo ramienny (alfa)- kąt przy podstawie =55 (beta)= 55 (gama) =50
równo ramienny (alfa)=52,5 (beta) = 52,5(gama) kąt przy wierzchołku =55
równoboczny 60;60;60
prostokątny 55 ;15;90
prostokątny równoramienny 45;45;90
równoramienny rozwartokątny 20;20;120
równoramienny ostrokątny 30;30;50
różnoboczny ostrokątny 60;70;30
różnoboczny ostrokątny 45;75;40
różnoboczny rozwartokątny 25;35;100
prostokątny różnoramienny 25;45;90