Odpowiedzi

2009-12-14T18:14:36+01:00
E= m x V(do kwadratu):2 / x2
2E= m x V / :m
V = 2E/m
2E= m x V / :V
m= 2E/V


E=m x g x h / :gh
m= E/g x h
E=m x g x h / :mh
g= E/m x h
E=m x g x h / :mg
h=E/mg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:15:51+01:00
E=m*v

m=e/v

v=e/m




e=m*g*h

m=e/g*h

g=e/m*h

h=e/mg


poprostu podstawiasz za litery jakieś małe liczby
np.
e=m*v
10=5*2
5=10/2
2=10/5

licze na naj
1 5 1