Odpowiedzi

2009-09-09T14:42:41+02:00
Jezus jest dla mnie bogiem a co się z tym wiąze jest dla mnie wzorem w naśladowaniu. Jego nauki są dla mnie najważniejsze. Nie mógłbym bez niego żyć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T14:49:39+02:00
Jezus tak jak i Bóg jest miłością mojego życia... Tak jak i wszystkich którzy śpiewają tą pieśni. Religia którą głosił jest oparta na prawdzie, wierze i przede wszystkim miłości. Przyszedł na świat ponad 2000 lat temu a po dzisiejszy dzień ludzie opierają się na jego naukach o tych trzech fundamentalnych wartościach.Jest dla mnie wzorem do naśladowania ponieważ był osobą pokorną i uczciwą. Dlatego wiem że moge mu zaufac. Niezależnie od pory zawsze mnie wysłucha. Jest dla mnie pocieszycielem przez czyny których dokonał gdyż one wzubudzają we mnie radośc płynącą z dobroci. Jest również moim sumieniem. Gdy tylko zgrzesze zawsze myśle o nim co pomaga mi odróżnic dobro od zła.
1 5 1